piątek, 17 sierpnia 2012

Slaughterhouse komentuje listę Complex

Raperzy ze Slaughterhouse w humorystyczny sposób wyrażają swoje rozczarowanie listą Complex (najlepszych raperów w przedziale wiekowym 30-39 lat), na której zabrakło dwóch członków grupy: Joella Ortiza i Crooked I.



Każdy członek grupy w zabawny sposób opisał całą sytuację.

Budden: "Jestem Joe Budden i zostałem sklasyfikowany na 24 miejscu listy Complex 'Top 30 Best Rappers In Their 30's'"
Royce: "Jestem Royce Da 5'9'' i zostałem sklasyfikowany na 20 miejscu listy Complex 'Top 30 Best Rappers In Their 30's'"
Joell: "Yaowa! Jestem Joell Ortiz i... zabrakło mnie na liście Complex 'Top 30 Best Rappers In Their 30's'"
Crooked: "Jestem Crooked I i... jestem alkoholikiem".

Budden: "24 miejsce... co ja zrobiłem żeby wkurzyć Complex? Miałem z nimi randkę? (...) Ja chciałbym zrobić listę swoich kompleksów. Na przykład czemu kobiety robią &%$$#@$%#@$@ skoro wszystko czego oczekują to być przyjacielem? (...) To już w sklepie spożywczym jestem sklasyfikowany wyżej. (...) Myślę, że mam ksywę Budden bo Complex traktuje mnie jako kogoś mało znaczącego [ten zwrot w angielskim brzmi "push my buttons" a buttons brzmi jak Budden]. (...) Ta lista Complex jest jak najgorsze obciąganie laski ever. Obie te rzeczy drapią w głowę... i dochodzę po raz 24-ty. [podobieństwo słów 'come' i 'cum']"

Crooked: "Tu w ogóle nie chodzi o to jaki oni to odczuwają. Chodzi o to jak ja się z tym czuję. A czuję się całkiem przykro. Powinienem być na tej liście! Myślę, że te dwie rzeczy mogą być ze sobą powiązane... (...) Gdyby ta lista powstała 10 lat temu wniósłbym dużo ukłonów do biura Complex... ale z drugiej strony i tak nie byłbym na tej liście bo byłbym wtedy za młody. (...) Moja ksywa? Crooked Ja jestem wkurzony, że nie ma mnie na liście? [w angielskim Crooked I'm]"

Joell: "W porządku, i tak mówię dziewczynom, że mam 23 lata. (...) Mówią na mnie Joell Ortiz, bo gdy usłyszałem o tej liście powiedziałem: 'Musicie Joellordokuczać mi, prawda?'" [w angielskim "teasing" znaczy dokuczać a Joell przekształca swoją ksywę na "Joell Orteasing me"].

Royce: "Przynajmniej jestem na 1 miejscu raperów z Detroit! Co? Jestem trzeci? Pieprzyć! (...) Ta lista mi wcale nie przeszkadza bo mam naprawdę dobre poczucie humoru a ta pieprzona lista jest naprawdę dobrym żartem. (...) Nie jest tak, że wpadłem w pijaństwo przez tą listę ale to zdecydowanie nie pomaga."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz