sobota, 26 maja 2012

Slaughterhouse wymienia swoje ulubione albumy hip-hopowe

Jeszcze podczas koncertowania w Los Angeles grupa Slaughterhouse udzieliła wywiadu w radiu Power 106 FM w show LA Leakers.



LA Leakers: Niedługo wychodzi wasz album. Co możecie o nim powiedzieć?
Joe Budden: To świetny album. Mamy na nim dużo niesamowicie utalentowanych producentów, kilka ciekawych występów gościnnych, których nie zdradzę. Po prostu jesteśmy bardzo podekscytowani tym albumem.
LA: Jak wygląda wasz proces nagrywania?
Joell Ortiz: (...) Zwykle mamy otwarte dwa pomieszczenia - w jednym grane są bity, w drugim piszemy teksty podczas gdy ktoś nagrywa. Muzyka powstaje non stop. Jeśli chodzi o konkurowanie ze sobą, to wcale nie myślimy o tym, żeby ze sobą walczyć. Po prostu wiemy, że musimy wejść na swoim najwyższym poziomie bo jeśli nie, to pozostali cię zniszczą (śmiech). Po prostu chcemy stworzyć dobry album, najlepszy album jaki się tylko da stworzyć. Więc ciągle jesteśmy w ruchu, słuchając bitów od różnych producentów. I oni nie przesyłają nam płyt z bitami ale sami wchodzą do studia by je nagrywać. Czujemy się silni z "Welcome to: OUR HOUSE".
LA: Crooked, widziałem ostatniego wieczoru na Twitterze jak ktoś do ciebie napisał coś takiego: "Ready To Die czy All Eyez On Me?" i widziałem jak ty odpowiedziałeś: "Reasonable Doubt".
Crooked I: Zdecydowanie.
LA: Osobiście to także mój faworyt. Wiem, że tego typu dyskusje nie mają końca ale ludzie są po prostu ciekawi, jaki jest twój ulubiony hip-hopowy album wszechczasów i dlaczego?
Crooked I: Wow. To trudne. Jestem fanem hip hopu z każdego regionu, niezależnie od tego, gdzie powstaje. To bardzo trudne pytanie ale...
LA: Czy potrafiłbyś wymienić trzy?
Crooked I: Prawdopodobnie znalazł by się tu "Makaveli", "Reasonable Doubt" a także "It Was Written". Jestem jednym z tych ziomków, którzy uważają "It Was Written" za lepszy album od "Illmatic".
LA: Mamy wiele podobieństw. Budden, czy potrafiłbyś wymienić trójkę?
Joe Budden: Nie wiem czy potrafiłbym. Popieram Crookeda w kwestii "It Was Written".
Royce Da 5'9'': Ja również.
Joe Budden: "It Was Written" jest moim zdaniem lepszym albumem. Cóż, prawdopodobnie wybrałbym: "It Was Written", "The Great Adventures Of Slick Rick" i być może "The Blueprint".
Royce Da 5'9'': Ja jestem wielkim fanem "The Blueprint". Ja powiedziałbym: "The Blueprint", "Life After Death" i "The Chronic".
Crooked I: O tak! Chronic!
Joell Ortiz: Ja powiedziałbym: "Reasonable Doubt", "Life After Death" i Donell Jones - "Where I Wanna Be".
(śmiech)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz